mandag 11. juli 2011

Dag 1 - Første Middag

Jeg brukte den siste dagen (gårsdagen) før denne idiotiske kuren på eneste fornuftige måte. Ved å drikke noen øl. I det jeg kom hjem hadde Thomas allerede lagt seg. Han skulle nemlig tidlig på jobb, og var borte da jeg våknet. En tekstmelding fra nevnte Thomas vekte meg i tolvtiden, og han kunne stolt meddele at lunsjen hans besto av kyllingsalat og pepsi max. Blottet for karbohydrat. Vi var virkelig i gang. Jeg kjente sulten gnage, men på kjøkkenet oppsto det problemer. Det eneste jeg fant var brød, yoghurt, fiskegrateng og andre karbobomber. Det eneste legitime i kjøleskapet var en pakke kjøttdeig, og jeg vurderte faktisk å steke den i det Thomas ringte og fortalte at han snart skulle dra fra jobb, og kjøpe med seg mye godsaker. Så jeg begynte å rydde og vaske fram til han kom hjem med denne herlige lasten.

Protein og fett <3


















Som dere ser står smøret i fokus. Med god grunn. Vi  elsker smør. Ordentlig smør altså, ikke det der liksom-smøret de fleste av dere der ute driver og smører rundt på brødskivene deres. Fuck det. Men ja, uansett. Dagens middag ble Kyllingfileter surret med bacon. Servert med en tomatsaus bestående av sjalottløk, hvitløk, tomater samt stekefettet/sjyen fra kyllingen, og en blomkål- og brokkoligrateng av fløte egg og ost. Latterlig godt. Slik så resultatet ut.





















Vi kjenner at kiloene bare renner av, og avsluttet måltidet med en shot vodka, og en sigg. Nå blir det en joggetur om ikke lenge, etterfulgt av en frekk proteinshake. Skjønner virkelig ikke hvorfor ikke alle går på denne kuren. Gleder meg til neste måltid. Stay tuned.

Erik

2 kommentarer:

  1. Inspirerende, strålende, smakfult. Im down.

    SvarSlett
  2. Takker for vennlige ord! Følg med videre, i kveld skal en ny dunk hvitvin testes.

    Thomas og Erik

    SvarSlett